Olen iloinen siitä, että en syönyt aamulla mitään. Mua pelotti mennä kouluun. Kukaan ei onneksi kysynyt, miksi olin ollut edellisen päivän poissa. Ei yksikään. Mun lattialla mkaa kaksi lähes täynnä olevaa sipsipussia. Saa makaa siellä jatkossakin, täynnä.

Eräs nimeltä mainitsematon haukkui minua tänään. Nauroi ivallisesti ja huusi: "hyvä perse". Ja entistäkin varmempi siitä, että aion laihduttaa. Nälkiintyä, vaikka mitä se vaatisi.

Tänään oon harvinaisen tyytyväinen syömisistäni:

Teetä+1 T-lusikallinen sokeria

koulussa porkkanasalaatti, vettä ja max puolet lasagnesta

2 hedelmäpilttiä

danone jugurtti,sokeriton,rasvaton. n. 130g

pienen pieniä ruis ympyröitä (sellasia alle kämmenen kokosia), ilman margariinia.

Ottaen huomioon, että mulla oli harkat. Aika vähän, mut silti jotain olis voinu ottaa pois.