Osaan mä taas tosi hyvin laihduttaa. Mitäs tuli eilen nyt hampurilaisateria, ja sipsipussi puokkiin kaverin kaa syötyy.. Tänään taas toista sipsipussia raotin ja muutaman otin. En sitten kestänytkään katella niitä enää lattialla. Keittoa meni lautasellinen ja 2 leipää kaveriksi. HYI... oksentaisin jos vaan voisin. Inhottaa edes kirjottaa tänne mitään tällasta. Ällöttää kun joskus tulee vaan noita ahmimiskohtauksia... Syö, syö ja syö kunnes huomaa että ei enää voikkaan syödä kun maha pullottaa halkeamispisteessä. Ei tälläsessä olotilassa voi edes lenkillä käydä.

Huomenna en syö mitään. En mitään en niin mitään. Kuolen mielummin kun syön. Voin vaan juoda ja juoda vettä. Mä en voi menä ruokalaan. Se olis aivan hirveetä.

Vituttaa. mun levy varastettiin. Ja juuri kun olin saanu sen. Me ollaan niin varattomia, ettei uuteen oo varaa. Tosin.. ei mun äiti joutunu siitä levystä maksaa, ja se oli vielä piraatti. sain sen mun kaveritla synttärilahjaks. On sillä kkusipäällä ollu kyllä tosi kivaa kun kaiken muun on jättäny paitsi sen levyn, jota koko viikonlopun olin odottanut päästä kuuntelemaan. (levy oli siis olut repussa ja reppu oli jäänyt yleiselle sabahallille. kyseinen levy oli vaan varastettu). Mä haluan taas siihen tunteeseen, että oon laiha,laihdutan ja laihdun. nyt olen vaan lihava. Miksei mikään onnistu koskaan..?  Aina kun on jotain hyvää, jotain pitää ottaa pois.. esim.mun kadotetut kilot tulee varmasti takaisin.