Taas aamulla olin kuoleman väsynyt. Niin inhottavaa väsymystä vähään aikaan en olekkaan kokenut.

Jäin kotiin. Lintsasin. Itsekäs ihminen kun kerta olen. Jätin ystäväni pitämään esitelmän  yksin tyrannosauruksen eteen. Saadaan varmaan terveystiedosta 4.. Olin melkeen parahtaa itkuun kun kuulin, ettei kukaan muukaan ollut tullut ryhmästämme pitämään esitelmää. Ystäväni oli ainut. Enhän minä ollut edes kipeä joten.. Tunsin saatanallista syyllisyyttä koko hommasta.

Kotona katselin kasan thinspo- ja pro-ana videoita kasallisen. Aloin taas asteittain vihaamaan itseäni enemmän. tahdon pudottaa nyt ainakin 5 kiloa. Ainakin. En tiedä jatkanko siitä, koska alan olla sen jälkeen alipainon rajoilla.

Viilailin taas. Tai ei oikeastaan taas.. viime kerrasta on ainakin 5 kuukautta. Olen keskittynyt vain laihduttamiseen. silti olen laihtunut maksimissaan 5 kiloa. En halua mennnä kouluun. En enää ikinä. Mun syömisrytmi on parempi kun pystyn vaan datailemaan kotona, ja jättää aterioita väliin. Koulussa ei kehtaa. Ruvetaan puhumaan jonkinlaisesta huomionkerääjästä, vannabeesta. Tahdon vaan laihduttaa. En vaan enää usko itseeni millään tasolla. Luulen vaan lihonneen vaikka vaaka näyttää pienempiä lukuja. Ja kun kukaan ei huomaa mitään eroa.

 

SAATANA OON HELVETIN LIHAVA. VITTU ITSEKÄS LIHAVA PASKIANEN. säälissää kieriskelevä paska.